مرکز تخصصی فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس آنلاین نمایندگی فروش یو پی اس فروشگاه آنلاین یو پی اس فروش باطری یو پی اس فروش باتری یو پی اس فروش باطری یو پی اس نمایندگی فروش باطری یو پی اس فروش باتری یو پی اس در بوشهر فروش اینترنتی باطری یو پی اس فروش انواع باطری یو پی اس خرید و فروش باطری یو پی اس

مرکز تخصصی فروش یو پی اس و باطری یو پی اس

خرید یو پی اس آنلاین نمایندگی فروش یو پی اس فروشگاه آنلاین یو پی اس فروش باطری یو پی اس فروش باتری یو پی اس فروش باطری یو پی اس نمایندگی فروش باطری یو پی اس فروش باتری یو پی اس در بوشهر فروش اینترنتی باطری یو پی اس فروش انواع باطری یو پی اس خرید و فروش باطری یو پی اس

  • ۰
  • ۰

هر کلاس و هر دانش آموز ویژگی های خاص خود را دارد. بنابراین ، هیچ ترفند خاصی برای آموزش وجود ندارد که به نفع همه باشد. دروس خصوصی زبان می تواند برای دانش آموزان و معلمان مفید باشد. به عنوان یک معلم ، دانستن نیازهای دانش آموزان نتیجه سریع تری به شما می دهد. هر درس بسته به نقاط قوت و ضعف دانش آموز می تواند به روشی منحصر به فرد تدریس شود. به عنوان یک دانش آموز ، برخلاف کلاسهای گروهی ، می توانید از تمام انرژی و وقت معلم برای خود استفاده کنید. در اینجا ما سعی کرده ایم چند راه حل عملی برای آموزش زبان ارائه دهیم.

بهترین روش برای آموزش خصوصی زبان چیست؟

 

دروس زبان فواید زیادی برای زبان آموز و معلم دارد. معلم برای دانش آموز تمام وقت است اما ممکن است از آن زمان به خوبی استفاده نکند. به همین دلیل ، روش های صحیح و مورد تایید آموزش زبان را بررسی کرده ایم.

برنامه ریزی
البته برنامه ریزی اولین و بارزترین چیزی است که به ذهن خطور می کند ، اما بسیاری از استادان ، به ویژه مبتدیان ، برنامه مشخصی ندارند. حتی اگر فقط در حال آموزش مکالمه باشید ، ساختار و هدفی برای خود دارید.

برای جلسه اول ، از دانش آموز در مورد انتظارات و اهدافشان برای حضور در کلاس س askال کنید. اگر اخراج در شرکت انجام نشده است و شما آزادانه کار می کنید ، در مورد روز و زمان اخراج توافق کنید.

برنامه ریزی منظم
برای حرفه ای بودن ، برنامه کلاس خصوصی را مانند کلاس موسسه تنظیم کنید. اگر تازه کار هستید ، تحقیق کنید که چه ساعاتی برای تدریس استاندارد است و چه مدت برای هر جلسه زمان لازم دارید.
آرام باشید و مقدمه چینی
تفاوت کلاس خصوصی با کلاس گروهی این است که وقتی وارد کلاس می شوید با چند نفر روبرو نمی شوید اما مخاطبان شما فقط یک نفر هستند ، بنابراین می توانید با یک گپ دوستانه برای مقدمه چینی شروع کنید تا با دو برابر علامت گذاری شود پیکان ، یعنی یخ فضا و خودت را بشکن. آرام باش و از شر استرستون خلاص شدی. مدت زمان این مقدمه چینی به دانش آموز شما و تعداد جلسات کلاس در هفته بستگی دارد. البته اگر چت شما هوشمندانه باشد بسیار بهتر است. این بدان معنی است که سخنرانی شما به سمت درسی است که می خواهید تدریس کنید. بنابراین اگر از قبل به آن فکر کنید بهتر است. به عنوان مثال ، می توانید در مورد مشق شب یا اخبار داغ تلویزیون س askال کنید.

جلسه قبلی را مرور کنید
از دانش آموز خود سوالات هوشمندانه مختلفی را بپرسید تا دروس قبلی را به خوبی درک کند و به نوعی س yourال خود را به درس جدید مرتبط سازد. شروع جلسه با بررسی تکالیف نیز انتخاب خوبی است. زیرا ابهامات گذشته را تا حدی برطرف می کند.

از حقایق کمک بگیرید
به دلیل ارتباط نزدیکتری که در کلاس خصوصی بین معلم و یادگیرنده وجود دارد و همچنین کل وقت کلاسی که برای یک نفر صرف می شود ، می توانید کارهای جالبی را با کمک اشیا انجام دهید. اشیای مفید برای گفتگو با زبان آموزانی که ساکت و خجالتی هستند. به عنوان مثال ، می توانید از Google Maps استفاده کرده و پیمایش را تمرین کنید. به خصوص اگر دانش آموز شما کودک است ، حتماً از لوازمی مانند اسباب بازی ، عکس و ... استفاده کنید.

استفاده بهینه از ویژگی های یادگیرنده
هر انسانی ویژگی های خاص خود را دارد. به عنوان یک معلم خصوصی ، باید سعی کنید دانش آموز خود را به خوبی بشناسید. از دانش آموز بخواهید در مورد ویژگی های شخصیتی ، علایق ، سرگرمی ها ، خانواده و ... صحبت کند. به این ترتیب جو صمیمی تر می شود ، استرس صحبت کردن کاهش می یابد و دانش آموز خود را می شناسید. در مورد شهر و آداب و رسوم آن س Askال کنید.
آزمون شفاهی
هر دو جلسه یک بار (بیشتر به میزان دانش آموز بستگی دارد) ، از او بخواهید در صورتی که دانش آموز شما مجبور است در محل کار یا دانشگاه در مورد این امتحانات شفاهی صحبت کند ، در مورد یک موضوع جالب مورد علاقه شما صحبت کند و صحبت کند. بسیار از شما متشکرم. زیرا امتحان شفاهی و صحبت و ارائه در برابر معلمی که یک نفر است بسیار راحتتر از سخنرانی در مقابل چند نفر است. موضوع را خودتان می توانید پیشنهاد دهید.

آموزش چندرسانه ای
بزرگترین مزیت کلاسهای خصوصی برای فراگیران این است که وقت بیشتری برای صحبت دارند. بنابراین ، شما باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. همیشه موضوعاتی به روز به غیر از مباحث کتاب درسی با پرونده های صوتی و تصویری داشته باشید. فیلم را برای تماشا و بحث بگذارید. یا همین کار را برای پرونده های صوتی انجام دهید.
لطفا ساکت باش
برخی از دانش آموزان دبیرستان دوست دارند بدون وقفه صحبت کنند ، اما برای خیلی ها 10 دقیقه پشت سر هم صحبت کردن می تواند کاری دلهره آور باشد. این به سطح دانشجویی شما بستگی دارد. با این وجود دانش آموزان در همه سطوح به سکوت احتیاج دارند. زیرا او می تواند در سکوت بهتر فکر کند و کارایی یادگیری خود را بهبود بخشد. شما باید هم فعالیت های مهیج را در کلاس برنامه ریزی کنید و هم نیاز به سکوت و آرامش را داشته باشید. به عنوان مثال ، 5 دقیقه طول می کشد تا بی سر و صدا نوشتن را تمرین کنید.

کمتر صحبت کنید و بیشتر گوش دهید
وانمود کنید که نمی فهمید دانشجویان شما چه می گویند! سوالات زیادی را بپرسید تا متوجه موضوع شوید. در واقع مکان دانش آموزان و معلمان را تغییر دهید. بگذارید یادگیرنده به جای اینکه همیشه صحبت کند ، توضیح دهد یا نظر دهد ، صحبت کند. شما برای یادگیری انگلیسی صحبت کردن به کلاس نیامده اید ، اما نقش شما گوش دادن و رفع آن است.

به طور کلی سعی کنید فضای درس خود را سرگرم کننده جلوه دهید. بسیاری از زبان آموزان از کلاس ناراحت هستند و دوست ندارند در مرکز توجه قرار بگیرند. آنها به سرعت یاد می گیرند ، در حالی که به سرعت خسته و کسل می شوند. کار مهمی که شما به عنوان معلم باید انجام دهید ایجاد تنوع است. روشهای آموزش و تمرین را تغییر دهید. از الگوی یکنواخت پیروی نکنید. چون شما یک ربات نیستید!

منبع:worldlanguage.ir

  • ۰۰/۰۴/۰۶
  • آسیه نازی

نظرات (۱)

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما

ممنون از انتشار محتوای بسیار خوبتون.

بنده هم در زمینه  تولید محتوا در بلاگ های فارسی فعال هستم. اخیرا با وب سایتی آشنا شدم با نام " پرسپت " که محل بسیار مناسبی برای بلاگرها هست. همچنین وقتی فهمیدم که میشه از نوشتن مطالب کسب درآمد هم داشته باشم خیلی برام جذاب بود. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا این سایت خوب رو به  دوستان دیگرمعرفی کنم. حتما به این سایت خوب مراجعه کنید قطعا امکانات و فضای بهتری رو برای شما  فراهم می کند. آدرس سایت percept.ir هست.

 موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی